Lång dag

Var lång dag idag. Lång dag i skolan.
O tanden bara krånglar :/
Efter skolan åkte jag direkt till Bjärström. Ja o Wilma fixade stallet, o sen for vi ut med hästarna. Åkte till banan o körde dressyr. Basil var duktig idag :) <3
Sen fick jag supergod middag hos mams o paps, + en fastlagsbulle ;) mums! Dock åt jag lite för tätt inpå zumban. Kändes somjag hade maten i halsen när vi körde igång :p
Va sjukt mycket folk på zumban ikväll :O Roligt! :)
O jag har fått en favorit! Gillar stegen, o ÄLSKAR själva låten! Jag som skulle komma ihåg va den heter, men jag glömde bort det när den var slut :p haha bra där..
Får fråga Laura sen :)

Gud va trött jag är. Sover alldeles för lite. Somnade på Kirsis lektion idag -.- Hade väldigt svårt o hålla mig vaken dom 4 (!) sista timmarna.

Nå, imorgon är jag ledig! Skönt! ELler ja, såklart har jag ju program hela dagen. Men det är bara roliga grejjer :)
FÖRUTOM att jag ska ta sista Twinrix imorgon!! :O :( O 10.15 ska jag vara där. Men det är bra. Så sover jag inte bort hela dagen.
SKa hem o rida, förhoppningsvis båda hästarna. Sen ska ja o spela med Kalle :D Guud va jag längtar! Är så så roligt o spela med han!! :D
Sen blir det lite mera zumba på kvällen. Får se om jag kanske kör lite axlar där nångång också.
Får se hur kroppen känns. Nu känns det som om jag skulle kunna sova en vecka :p

Ååh, måste göra en skoluppgift också. Gjorde den andra klar igår. ELler inatt rättare sagt. O lämnade in den idag vid lunch. Känns bra o inte behöva göra den i stress nu :p

Nä, nu duschen, sen uppgiften, sen tv en stund, o sen sängen :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0