Hoppträning

Jobbade som sagt igår 23-04 vart det.
Körde till Bjärström efter jobbet, o var i säng just före 5.

Imorse vart jag väckt halv 10. Så 4½ timmes sömn. Åt lite frukost, o sen fixade jag o mamma stallet, o sen lastade vi hästen.
Hopptränade för Flo 11-12. Gick väl helt bra. Vissa saker kunde ju gå bättre. Hade kunnat heter det kanske. Men jag tror det var för att jag var så trött o loj som det kändes lite "konstigt". Men jag är supernöjd med Ch <3 Duktig som alltid! Det var alltså mig det var fel på, inte älskling.

Efter det åkte jag till stan, hade dejt med Hanna ;) Sen åkte vi på möte om Irlandsresan. Kommer bli supernajs :D

Åkte hem sen, skulle kolla Glee. Men ja vet inte, det vart rätt mörkt.. Liiiite trött. Så sov kanske en halv timme. Sen åkte jag på jobb till Alandica. O där jobbade jag 18-21.30. Sen gick vi över till Arken, o där vart jag en stund.
Skjutsade hem Jessica, o NU är jag hemma! Fyfan va skönt!

Ska se om ja skulle lyckas komma nå länge på Glee avsnittet jag började på tidigare. Men det tvivlar jag på. Ögonen börjar kännas väldigt tunga!

Imorgon är det jobb igen. Får sovmorgon iaf! :D BÖrjar först 13.

Men nu ska ja bädda ner mig, o göra ett försök på Glee.

Puss o kram





Ååh hur orkar du va så snygg karl??!!

Förresten, är han faktiskt bög? :O
Han e ju så sjukt snygg, så inte förvånad..

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag gillar våra dejter grymt mycket! ;) <3

2011-03-27 @ 15:59:35
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0