Hektiskt!

Nu är tårtan så gott som klar :) Lite garnering bara!

Är så extremt sjukt trött! O varför sitter jag här då? :p Ja man kan fråg sig . Måste slänga upp en liten uppdatering. För det lär jag väl inte hinna imorgon..

Nu ska ja bara berätta min helg, o sen BÄDDEN!

Imorgon
-Skola 8-13.35
-Köpa tårta åt Rasmus direkt efter skolan
-Öva med Sinfoniettan på Alandica 15-20
-Gratulera min kära bror efter det
-Jobb på Arken 23-04.30

Lördag:
-Övning med Sinfoniettan 10-ca 17. Kl 15 har vi konsert!
-Jobb Arken 23-04.30

Så kom ni nu fasiken inte på å klaga om ni måste lyfta ett finger ihelgen :p
Nee, men jag ser riktigt framemot helgen :) Dock inte den korta sömnen från fred-lörd..
Men hinner förhoppningsvis ta en liten powernap på lördag efter allt spelande. I värsta fall slutar jag 05, o då blir det sömn max 3½ timme..

Men vettni! Söndag är jag ledig :) Tror ja.. Eller skulle jag jobba?? Nej ja e nog ledig.
Börjar bli lite lätt förvirrad med allt nu.

Hoppas jag överlever denna helg nu :)

Kanske hinner uppdatera imorgon kväll mellan alla grejjer hit o dit :p

Nu hålls ögonen inte uppe!
Fan...Tvätten måste hängas upp...
Skit.

Godnatt!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0