Härliga bananer

Nä det vet jag inget om ;)

Usch va trött jag är! :p

Skola 8-15.40, tar livet av mig... :p
Efter skolan åkte jag på en snabb romantiskdejt med Jennifer ;)
Sen åkte jag till Bjärström, o ja o Wilma for ut med hästarna. Vart en rätt intressant tur :p hehe men usch va ja inte gillar den här årstiden. Jovisst, det börjar bli varmt o solen skiner. MEN DET ÄR ISGATA! Går ju inte o rida överallt!

Sen åkte ja o plocka upp Julia hos Brita, och så åkte vi till stan. Bodystep körde vi på avancia ikväll! :D Gillar! O Sarah var också där :)
Är lite mör nu.

Försöker läsa på prov. Men motivationen är väldigt låg, och jag är hungrig :p
Blä. Ja vill ha glass, o kolla på Glee.. Men nä..

Kanske borde stänga av allt så jag får något gjort. Men nää.. :p

Imorgon är det skola 8-13.35.
Sen är det Kettlebells med Julia, o mina två favoriter ;) 15-15.45. Sen är det gruppspel (fiol alltså) 17-18. Sen ska jag skjutsa Hanna.
Sen är det lite problematiskt.. Har egen fioltid 19.10-19.50. MEN.. Jag skulle ju på hoppträning för Flo 19.45? Jag valde ju fredagen för att det skulle passa så mycket bättre. Eftersom jag ska jobba natt imorgon, o träningen på lördag är 11.00.. Hmm..
Måste fundera lite. För jag kan inte riktigt byta tid imorgon..

Jobbar alltså 23-04.30 imorgon igen.

Just det, prov var det hörrni!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0