Hannalainen

Var en sväng med Hanna :) Vi var å åt (hälsosamt ^^) eller nått :p hehe
Prata massa skit :)
Tänk om alla skulle få ha en vän som Hanna <3 Är så glad att jag har henne! :)

Vi var via sparis o köpte..ehm ja.
Blir hårdträning inkommande vecka iaf :p
Träffa Ellen också :)

Om två timmar typ ska jag hoppa Grållan för Mia :) Ska bli så kul! Börjar bli lite mer taggad nu :)
Eller taggad har jag varit sen förra gången! :)

Ska väl börja åka mot Bjärström till min kära familj.

SKa se om ja får upp filmen från vokalisttävlingen också.

Träningen är halv 8-halv 9. Sen är jag öppen för förslag :)
Sitter hemma o grubblar annars bara ...

Puss o kram



Typ bästa o sötaste syster!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aaaw och jag är såååå glad att jag har dig ! <3

2011-03-13 @ 19:29:04
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0