Gravid!

Nej jag skojjade bara!
Det är jag då verkligen inte :)

Men det verkar vara en trend nu att alla i min ålder skaffar barn nu.
Även om jag hade ett fast och långt förhållande o blahablaha så skulle jag ändå inte skaffa barn. Inte nu!
Herregud, jag har såå mycket jag vill göra!
Först ska jag gå ur skolan så jag har ett till yrke, till pappers. Sen vill jag jobba lite mera så jag har bättre inkomst och har någonting att leva på.
Sen vill jag ut o resa mera! Jag har ju bara börjat! Jag ska till Irland nu på påsken, Frankrike i Augusti lockar jäkla mycket, Thailand i vinter är också ett öppet förslag just nu.
Jag vill ut o se världen! Helst skulle jag vilja åka bort en längre tid. Typ slutet av oktober-slutet av mars. Skulle inte vara helt fel :) Men som sagt, skolan först nu.

Men det är ju jag :)

Tycker att min äckliga huvudvärk kan försvinna nu, så jag slipper knarka burana och panadol... -.-

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0