Förbannade skit!!

Alltså nu går det verkligen inte bra.
Vem, eller vad, är det som vill mig något ont??!

Lektionen gick VERKLIGEN INTE bra.. Inte nånstans!
O sen vet ni vad.. Jag har ont i axeln!!!!! SKJUT MIG!!!
:'(
Varför kan den inte bara bli bra!!!? Jag har tränat ordentligt nu, o ändå inte..
Fanfanfan!!
Imorgon blir det o börja ringa runt igen. Skulle inte vilja åka tillbaka till Medimar. Jag har varit nöjd, men det är ju så sjukt dyrt :s jag har inte råd! Så ska försöka få komma till skolhälsovårdaren. Annars tänker jag försöka med ÅHS. Men ja ringde ju dit först, när ja fick problem med axeln, o jag fick vänta 3(!) månader!!

Alltså ja undrar om nånting skulle kunna va i kläm. För det känns som armen och handen håller på å domnar.
Ja vet inga jag..
Ja vet bara att ja e så förbannat jävla trött på det här nu!!!
Ursäkta språket..

Mötet var ju underhållande iaf! :)
Irlands resan kommer bli så jäkla rolig tror jag!!

Nu tänker jag äta glass och kolla på Glee, o tycka synd om mig själv.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0