För många bollar i luften

Igen. Eller fortfarande heter det kanske.
Hinner inte med hälften jag ska göra heller.

Är det nån som skulle vilja göra några uppgifter till skolan? Är inte så pepp på dom nu. Inte just dom här iaf.
Sen skulle nån kunna öva lite fiol åt mig ? :p Övade lite idag, men inte tillräckligt.
Kan nån ringa till ÅMT o be dom dra åt... Nej inte riktigt, men nästan :p
Skulle behöva en ny navelpiercing, har ingen nu.
Kan nån städa åt mig? Och diska? Och tvätta??

Men den här dagen har jag unnat mig sånt jag bara vill göra o älskar!
1,5 timme på gymmet, härligt!! O en övning jag har för axeln, så har jag knappt kunnat ha nån vikt alls. 1 kg ha nästan vart för mycket, för då har det gjort ont. Men idag, testade jag 2 kg, O DET GICK! :D Orkade bara 2x10, är inte tillräckligt stark i dom musklerna än. Men det kommer :) WOHO!
Men e lite nervös när ja känner att ja kan ta mera vikter, tänker bara på när Daniel kom o fråga om ja hade väst på mig på jobbet här för nån helg sen :p O nej, det hade jag inte :p Börjar komma lite muskler på överkroppen ;) Dock tycker jag dom är lite för stora. Ser lite för maffigt ut.  O fortsätter jag så här, så lär dom inte bli mindre :p

Efter det åkte ja direkt till Bjärström o körde ett dressyrpass med Basil :) På slutet gick det riktigt bra!
Fixade stallet innan jag åkte ut också. Men det hör liksom till, så därför brukar ja inte skriva det alla gånger :P

Slängde i mig lite gröt, o sen for ja till ID och körde ett fartfyllt zumbapass! :D Ååååh älska zuuumba!

Efter det var jag lite trött.
Har ätit lite, o försökt mig på lite läxor. Men motivationen för att sitta stilla o läsa just nu, är inte så hög.
O imorgon går vi 8-15.40 -.-

Får se om ja kanske far o gymmar direkt efter skolan, för sen 18.30 ska ja jobba på alandica. Blir väl kanske till 22 nånting.
För gym blir det varken på fred eller lörd.
Ni vill inte ens höra hur min helg ser ut...
Skriver imorgon istället.
Helgerna ska man vila upp sig, så man orkar med en ny vecka. Meen.. Ja gör nog lite tvärtom. Känns det som ibland iaf. Vilar mig i veckorna, för att orka hålla igång på helgerna. Då e det inte någgå party ja snackar om!


Ska se om ja sku få nå svar på dom här instuderingsfrågorna. Vi har förhör imorgon -.-

Tänker förflytta mig till sängen, så somnar jag när jag somnar. Den här nattens sömn och imorgon, är väldigt värdefulla!
Så hoppas jag får sova inatt också!!

Natti!

Puss o kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0