Extremt trött

Är så extremt extremt trött. Men såklart måste ja ju via här :p haha
Man vet aldrig va man fått för kärleksförklaringar här ;)

Efter kvällen har jag nu ändra mig. Hellre en högljudd finne, än en dryg svensk. ÅÅH så förbannat trött på alla dryga svenskar! Faktiskt.

Annars har kvällen vart helt bra. Fin sång har man fått också :p Det var faktiskt jätte fint! :)
Härligt jobbgäng ikväll :)

Men nu tänker jag hoppa i duschen, o sen blir det bädden. O imorgon tänker jag sova tills jag vaknar. Inte ha något alarm. Eller jo, mamma skulle ringa vid 4. Så till dess ha ja förhoppningsvis kommit upp.
Blir galen om ja inte kan sova länge imorgon :s

Skulle jätte gärna åka på zumba, men den är redan 11.30 :/Det är alltså om ... 6½ timme, o ja tror inte det va :/
Måste sova..

HOppas ni haft en bra kväll!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0