Depression och utbränd

Jag undrar om det är det det lutar åt jag... :s

Jag är ständigt trött, ont i kroppen, ibland skakar händerna, deprimerad, blir jätte lätt irriterad, har koncentrationssvårigheter, kan inte sova ibland, o ibland kommer ja inte ens upp ur sängen, känner mig jämt stressad, ont i magen, vill inte umgås med någon...

Jag ändrade mig förut, o skulle försöka ägna lite mer tid åt mig själv, o försöka sköta om mig själv, o inte tänka på alla andra, o inte försöka få alla andra att må bra hela tiden. Visst ska man det, men man måste lite se till sig själv också emellanåt.
Men jag vet inte om det vart så mycket förändring. Eller jo det var det väl. Men inte till det bättre tydligen.
Det blir nog för mycket av allt. Men jag kan ändå inte sluta :s Jag kan inte välja bort nånting! Träningen är viktig, skolan är viktig, jobba är viktigt, fiolen är viktig...
Det var det där med "måtta" kanske?

Nåja.
Vill att denna kroppsvärk och huvudvärk kan försvinna nu tack!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emmi

Du måste ta vara på dig! Jag har brakat in i väggen en gång och blev rejält deprimerad.. Inlagd och sjukskriven t.o.m. Bara för att jag stressat på som en skadskjuten iller och ställt upp för allt och alla. Det håller inte i längden..

Försök minska ner på jobbandet och ta vara på skoltiden. Jag har jobbat massor och börjar känna av det alltför väl nu.. :(

Kraaam!! :)

2011-03-21 @ 21:08:42
URL: http://simsonet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0