Bollar i luften

Jag har nog för många bollar i luften nu :p

Idag när ja va ut o red, så hade vi precis kommit till banan (Tar 10-15 min o skritta dit) så ringer Hanna:
-Aaalltså..Du vet väl att du ska va på gruppspel och 5 min?!

WHAAT!?! Ups :p Jag visste att det var fiol! Men jag tänkte BARA på min enskilda tid :p haha Som jag också trodde var 19.20.... Pappa kom o fråga om ja visste att jag har lektion 18.40. Nej, 19.20 har jag väl?
Den sluta då...
Sådär ja. JAg börjar nog bli lite trött.

Jo! O när ja skulle åka till fiolen ikväll, så klädde jag på mig o gick till dörren. Tog skolpärmen under armen, och träningsväskan över axeln. Öppnade dörren o tänkte, fan va konstig fiolbandet (på fodralet) känns.
Sådärja. Dags att gå å lägga sig Jennifer! :p
Höll på å dog! xD

Nåja. Dagen då.
Kom NÄSTAN i tid imorse :p JAg hatar verkligen dom här 8 morgnarna!!
Nåja, vi fick ju sluta 13.25 typ.
Åkte direkt till Avancia, där Julia var :) Körde Kettlebells för första gången! Fytusan va jobbigt :p haha
Men tror inte jag kommer ha sån jäkla träningsvärk imorgon! Känns inte så :) Men seg i kroppen är jag. Trött i kroppen.

Åkte sen direkt från Avancia hem till Bjärström, o ja o Wilma for ut med hästarna. Fick äntligen ta med Ch :D Jag red Basil, o vi körde ett ordentligt dressyrpass. I början va vi lite oense, men sen gick det bättre :) Duktig pojke <3

Åkte till stan sen igen, o letade upp alla noter, o for på lektion.
Gick bra idag! :) Var en lärorik och inspirerande lektion! Spelade igenom en låt, som jag troligen ska spela på ett bröllop :) Har blivit tillfrågad att komma o spela :) hihi kul! :D

På tal om spelning. Jag skulle ju ringa Kalle!
Bäst o göra det nu, innan han går o lägger sig ;)

Underhåll mig sen tack!

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0