Back to life

Känns det som iaf. Nu när jag tränar igen :)
Har inte tränat på en vecka! Så kändes jäkla skönt o åka till gymmet idag.

Innan det va ja o skjutsa Rasmus o Jonte.

Efter gymmet for jag direkt till Bjärström, fixade stallet, o sen for ja o Wilma ut med hästarna. Vi skulle vart till banan o ridit dressyr. Men banan är inte så ridbar nu :/ Halva var isig och stenhård, o andra halva så kunde det släppa. Så vi red ut en sväng. O båda var sjuuukt pigga!!

Åkte sen tillbaka till stan, o for till Idrottsgården o körde zumba :) Fick Evas plats igen.

Nu e ja lite trött.
Blir skolarbete som gäller nu. MÅSTE bli klar med allt nu :/ Bara två veckor kvar i skolan!!
Bra Jennifer, jag har gått 2 månader i skolan, o redan börjar halka lite efter. Eller inte halka efter, men har lite koncentrationssvårigheter..

Nå, är inte skolarbetet gjort, blir det inge Glee! :O
MÅÅÅÅSTEEE........SEEEE......GLEEEE......


Imorgon går ja skola 8-15.40 -.-

Sen blir det hem till hästarna, o sen har ja bokat in mig på Bodystep.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0