ATJOO!

Ååh om ja nu ska måsta bli förkyld, kan den inte bara bryta ut nu då?!

Jobbet gick bra.
Efter jobbet åkte jag hem o bytte kläder snabbt o åkte sen till Bjärström.
Wilma och jag for ut med hästarna.
Sen åkte hela familjen till Wirrans och åt :)

Skjutsade hem Rasmus sen, o nu är jag hemma.

Har INGEN motivation till skoluppgifterna. SNART e det sommarlov!

Alltså jag förstår inte hur folk klarar sig att studera, UTAN att jobba NÅNTING? Jag jobbar dygnena runt (känns det som), mycket iaf. Och jag har ändå inte råd med allt? Hur klarar sig en som inte jobbar nånting? :S Lever dom på sina föräldrar? Eller har dom lån uppåt öronen redan?
O ha råd med allt menar jag hyra, telefonräkning, bensin, bilförsäkringar, mat etc...
Nåja.. Snart får jag börja jobba.
Har bara inte bestämt mig var... Har två som jag velar mellan..

Imorgon då.. Har skola 9.50-? 15.40 kanske.

Har lektion på ÅMI, och sen direkt möte med AS styrelse.

Ska duscha nu, o sen måste jag väl försöka mig på uppgiften tills imorgon. Blä..

Puss o kram



Sol, bad och värme <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0