Vandrande förälder

Åkte inte med ut.
Däremot har jag försökt dammsuga lite.
OCH spelat lite piano! :) Går om jag spelar långsamt, o det inte är så stora "hopp" :)

Tur att jag inte är i stan ikväll. Tycker det är så hemskt o se alla 13-14-15 åringar springa runt på stan mitt i natten :s O endel fulla till på det. Vet deras föräldrar?? Eller bryr dom sig inte?
Jag ska nog banna bli en förälder sen som vandrar på stan :p
Dom där 13-14 åringarna kan nog hålla sig hemma mitt i natten.

Imorgon då?
Är nån ledig eller?

Puss o kram



HOppas det är mycket sol imorgon så ja får sola! :D

Kommentarer
Postat av: Emmi

Nääe, imorgon jobbar jag också.. Men på fredag kväll kan du komma till travbanan och titta tycker jag! :) Jag yrar runt på stallbacken i vanlig ordning. Vi har 3 hästar till start så.. :)

2011-06-08 @ 22:28:57
URL: http://simsonet.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer

SV: Jag kommer nog o kollar på fredag! :) Sanna lurar med mig ;)

2011-06-08 @ 23:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0