Välförtjänt?

Fyfan vilken härligt känsla att vara tillbaka på gymmet! :D AAAH! Så härligt!
Får börja om från 0, IGEN. Men den här gången behöver jag inte gå och vänta o oroa mig för att det ska brista.. O få börja om igen, o igen, o igen..
NU är jag på 0 igen, men nu kan det bara bli bättre! :)
Det är en lång väg kvar, men jag är peppad :)
Ska messa Åse i slutet av veckan, så skulle vi träffas precis efter midsommar. Sista gången innan....typ augusti.
Najs! :D

Efter träningen har jag varit med Marielle och Jennifer :) Fixat lite grejjs. Sen va vi o åt.

Nu är jag hemma. Måste reda upp lite här. Leta upp en papper måste jag också. Suck.

Ikväll då? Vet inte. Kanske åker o kollar lite fotboll. Är så sjukt sugen på att spela själv :/ Det får nog vänta ett tag. Hade velat spela i korpen i sommar..
Det är mycket man vill i min ålder ;)

O va ha jag gjort för att förtjäna en förkylning då???! Jo, för att ja antagligen för börja gymma igen. Tack för den!
Ha nyst sjuhundrafemtioelva gånger. Kliar i öronen o halsen :( Vill inte!! :(

Nu ska ja fixa lite!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0