Tiden går för fort

Vart tar tiden vägen? Det är redan 6 juni!
Och 2011.
Min lillasyster börjar HÖGSTADIE i höst! Hon börja ju för tusan nyss 4an?
Och Rasmus.. Han tog EXAMEN nu! Han ska ju börja 9an?
O flera andra som tog examen och studenten nu, dom går ju fortfarande i högstadie?
Dom som är födda 1994, dom blir alltså...17! Några som bodde nära mig hos mamma och pappa, är födda -94, och dom går ju i 2an ännu! Va inte alls längesen man va fadder åt dom ju.

Och jag själv då. Ibland känns det som jag just har fått moppekort. O ibland känns det som jag haft körkort i max ett halvår.
Tur att man bara blir yngre själv ;)
Jag fyller förresten år om två veckor och två dagar. Två dagar innan midsommarafton. Tror att jag fyller på midsommarafton nästa år :)
Inge speciellt längre o fylla år. Iofs tyckte inte jag det efter 18. Att fylla 20 kändes inget speciellt?
Va ser folk framemot då? Få köpa starksprit och gå på arken på lördagar?
Starksprit får man ut ändå, och själv ha ja gått där vilken dag jag vill sen jag var 18 :p

Märks det att jag har tråkigt? ;)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0