Taskig?

Kanske det är lite taskigt?
Men man får ju inte glömma var det är vi bor...

Överlevde den lilla promenade jag och Acke var ut på. Men han vill einte alls gå ut :p haha
Han e ju nyrakad, o säkert tycker han det är lite obehagligt och kallt. Gulle :)

Mamma ringde nyss, o sa att hon hade kommit till postlådorna, tagit posten o sen kommit på.. Shit, kiropraktorn! Haha tönt :p Hon måsta ringa o säga det ifall jag hade sett henne vända :p

Får se om jag kommer iväg till stan ikväll, annars åker jag med mamma och pappa imorgon bitti.

Vet ni vad jag skulle vilja göra nu? Förutom att rida och åka till Gröna Lund... -.-
Skulle verkligen vilja spela lite fiol nu! Med en duktig pianist :)
Måste nog gå ner o spela lite piano :) Fiol får jag inte /:

Puss o kram



Så där såg jag ut en gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0