Stolt syster

Wilma startade som sagt ÅM ikväll.

Är så stolt syster, och hästägare! <3
Kval 1 och 2 var hon helt felfri. Kval 1 kom hon 3a?
Nu ikväll på kval 2 kom hon 2a. Fortfarande nolla.
Sen i finalen, i grundomgånen var hon fortfarande felfri. Så dom var 4 som gjorde upp i omhoppningen. Och dom slutade 3a :Defter ett stopp i omhoppningen. Så dom fick en fin rosett, och nån tröja. Så duktiga!! :D Det var rätt knepiga banor idag. Inte många felfria faktiskt.
Och nämnvärt, var att 1an och 2an var stora hästar. Så hon blev bästa ponny :)

Nu är jag i Bjärström. Tänker va här med Acke imorgon :)
Dom ha lovat dåligt väder tydligen :/ Då ska ja fixa med bilderna min duktiga bror tog ikväll :) Så dyker upp några här säkert, o på facebook!

Nu börjar jag bli väldigt trött faktiskt.

Förresten, skrev jag om mitellan idag? Gör det igen isåfall :p
När jag vaknade imorse kändes det lite..annorlunda. Tänkte fasiken va det känns konstigt. Då ligger mitellan brevid mig!! Jag har knäppt loss den helt från mig, o så låg den breve mig! :p Alltså va gör jag på nätterna xD

Natti!

Puss o kram


Bästa ponnyn <3 Och syster!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0