Pricken över i:et

Vet ni?
Bilen gick genom besiktningen utan anmärkning! :D Tusan va skönt!
Han sa bara att jag borde fundera på framdäcken. Dom är godkända, men inte mycket mer.
Men fan va härligt! :D Ursäkta att jag svär så mycket :p (Förlåt mamma!)

Efter det, så kom Marielle hit, och så åkte vi till lilla holmen och solade. Så jäkla härligt!!
Sen kom Hanna också :) Mycket trevligt!

Jag och Hanna har varit och handlat till imorgon också. Så nu är det -Check! Perfekt!

Nu är jag hemma. Ha nyss ätit lite. Ska åka ut till Bjärström nu, kolla allt ja ska ha med till Kökar, och byta bil. Lånar mammas och pappas nisse, eftersom med den åker vi gratis. Så får dom ha min pärla.

Sen via mormor och morfar och hämta resten av grejjerna :)

Det ska bli jätte kul och åka dit igen :) O den här gången har jag Hanna med :) <3

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅÅååh, fantastiskt kommer det att bliii ! :DDD <3

2011-06-29 @ 21:25:43
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0