Överlevde

Jag överlevde gårdagen! :) Tack alla för en trevlig kväll <3 Ni är guldvärda!
Det tog över en timme för mig och Minna o ta oss hem :p haha och då var vi bara en sväng via Select. Sååådääärja..

Har ringt ömsen idag, så imorgon får jag köra med bilen. Då ska den på lite service! Perlan (:

Vilket underbart väder vi har idag!
Typ.

Och imorgon är det midsommar. Jaa. Kanske hinner återhämta mig idag då. Är inte så jätte tuff idag.
Själv ska jag med Sanna, Kristoffer, och typ 15 svenskar. Det blir nog praa det :) Blir nog en trevlig midsommar!

Nu väntar jag på att min finfina Hanna ska komma hit :) <3 Ååh va jag har saknat henne!! Hon ha varit i Usa, hur länge som helst nu! Okej, typ två veckor... O det är länge!
Men nu är hon äntligen hemma igen :) <3 yey!

Börjar bli väldigt hungrig nu. Hoppas Hanna kommer snaaart! :)

Puss o kram



Dom två främre hålen efter operationen. Helt läkta nu!
Så där kommer ja få se ut nu resten av livet :p Inget jag gråter över ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aaaw, har saknat dig också gumman ! Pusspuss <3

2011-06-24 @ 00:10:01
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0