Ont i hela kroppen

Åkte till Bjärström igår kväll iallafall.
Alex var snäll o skjutsade mig <3 Tack gumman! <3

Hade nästan 38 graders feber. Ont i hela kroppen, från topp till tå.
Fick i mig lite glass iallafall.

Idag känns det kanske snäppet bättre. Men har fortfarande ont i hela kroppen. Huvudet väger bly.
O har jätte ont runt, och i ögonen.

Ursäkta att jag är så negativ nu.. Men jag är lite bitter :p
Sjuk till helgen o allt! Lite tråkigt :(

Kanske jag skulle berätta något positivt istället?
Hmm..
Mitellan var på hela natten! :)
Att..jag har världens bästa mamma!
Och såklart världens sötaste, men knäppaste häst <3

Ska fortsätta ligga här som en padda i soffan, se om jag får sova nånting, kolla lite tv.

Hoppas ni alla får en trevlig helg! O håller er friska :)

Puss o kram



Eh.. En gammal "fin" bild på mamma o mig ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

<3

2011-06-18 @ 12:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0