Nämen ojdå....

Vilken helg! Hosch!
Det ha varit god mat, mycket(!) och god dricka, spel, bastubad, simmat (första gången iår för mig), umgåtts, och bara haft trevligt :)
Dom har ju värsta stora stugan i Hammarland. När man ser det, och är där, skulle man inte kunna tro att det är en stuga, utan ett hus. Fin bastu, men liten. Men vi tryckte in 11 pers ;) Hur många fick plats o sitta längst upp....5 tror jag. O då klämde vi verkligen ihop oss. Om man vill sitta lite mer "normalt" så ska man nog sitta 4 stycken bara. Sen 3 på nedersta. O resten...jaa... Tryckte dit alla iallafall ;)
Sen råka det bli lite topless också ;) haha så det kan gå!
Vi bastade 3-4 timmar, och sen va man rätt groggy.

Det var en väldigt lyckad helg, med jätte trevligt gäng! Hade aldrig träffat svenskarna. Jätte härliga! :)
Tänker inte skriva om allt galet som hände, det stannar nog där ;)

Röjjde i stugan idag, så nu glänser den! Nästans iallafall.
Var via Bström o hämta bilen, och nu är jag i stan. Men ska till Bjärström snart igen. O få lite middag (: Mera grillat, mums!

Om man skulle hålla sig nykter nu då. Iaf till nästa helg ;) haha nej usch.
Är trött och sliten.
Men helt klart värt det! ;)

Är lite trött på att få samtal där på morgonkvisten... Antingen 3-4, eller 7 på morgonen.
Ett nej är ett nej!! Va sägs om att bli nykterist, när man inte kan bete sig när man dricker??

Nu ska jag se om tvätten är klar.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0