Midsommar afton

Är det ett ord? Alltså ska man skriva ihop det?
Vet inga jag.. :p Midsommarafton... Nä kanske inte..

Nästa år fyller jag på midsommar afton :) Yey. Eller nått.. Va lite slött och fylla på en onsdag.
Så nästa år blir det ännu mera party på min födelsedag ;)

Nå, igår hämta jag mamma och pappa från kalaset. Han som fyllde är så jäkla skön! Haha så jäkla rolig! :D
Blev där en stund, och sen åkte vi till Bström.

Vaknade halv 9 imorse, och gick ut och dammsög bilen. Haha vem stiger upp halv 9 på midsommar aftons morgon, och dammsuger bilen??! Jo, jag, tydligen :p
Åkte till stan sen till mormor och morfar, och sen fick min bil ny olja :) Filtret skulle också bytas, men det var fel.. Så Det fixas nästa vecka.
För på onsdag ska den besiktas.
Och då ska jag även till Åse.

Men nu håller jag på och packar inför kvällen. Ska i duschen också.

Sen hämta Soli och Ky, som ska ut till mamma och pappa.
Sanna kommer förhoppningsvis efter mig sen till Bström, så drar vi ut till Hammarland. Där det är typ 15 svenskar redan :p
Blir nog en trevlig kväll det här! :)

Så hoppas ni alla får en trevlig midsommar!
Och sup lugnt! ;)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0