Lalalalala

Behöver jag ens säga att jag är uttråkad, igen.. :p

Sverige slog Finland med 5-0, härligt! Finland är verkligen inte bra :s Långsamma, tvåa på bollen, felpassningar..
Dom ska stå på skridskor, eller typ spjut o slägga. Allt annat kan dom lägga ner :p

O nu då? Klockan är 11, jag är inte trött. Ska upp tidigt imorgon på Wilmas avslutning.
Kanske slänger igång en film nu.

Får se vad jag gör efter avslutningen? Skulle behöva åka till stan. Vet inte riktigt när jag ska bosätta mig där på riktigt :p Får ju göra mer o mer nu, så kanske ja kan klara det här sista också :) Typ laga mat och diska. Men det gör jag ju ändå så sällan ;)

Åh va ja längtar till 15e juni!! Vill verkligen börja träna ordentligt igen! :) Kanske jag kan börja jogga då också. Hoppas :)

Ska se om ja hittar nån bra film vi har spelat in.

Nån som har tråkigt imorgon, och är ledig? JAG ÄR LEDIG!
:p

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Glöm inte innebandy ! det är finland också bra på ! Liksom hockey ! Och Sverige behöver bli världsmästare i nått för att försöka bli lika bra, o det blir dom inte i fottis ! hihihihi

2011-06-08 @ 00:37:05
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0