Heldag med Jennifer <3

Har haft en heldag med Jennifer :) <3

Gick till henne först. O så åkte vi till tivolit. Åkte två "karuseller" ;) Som JA, axeln klarade. Va inget tryck eller nånting på axeln eller armarna, så det gick bra :)
Men för första gången i mitt liv, så har jag blivit åksjuk!! Fyfan va dåligt jag mådde! Jennifer blev också.
När vi satt i en av dom, så jag att ja började må väldigt illa. O Jennifer sa att jag var helt likblek. Blev helt kallsvettig, mådde riktigt illa, och började skaka. Fyfan! Så jäkla äcklig känsla. Ha aldrig förut blivit åksjuk.
Nå, nångång ska väl va den första :p
Så sen låg vi på Jennifers soffa o bara gnydde och myste med Noel :)

Sen va Jennifer duktig och snäll och lagade middag :) Mums! Som jag och Patrik fick, hihi.

Va via varuboden och köpte bröd åt P, och sen åkte vi till Jennifers mamma och pappa i Hammarland. Trevligt! :)

Och nu ikväll har vi kollat korpmatch i Hammarland. Trevligt, men kallt!

Ska hoppa i duschen nu, krypa under täcket, med en tekopp, och tv/film :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0