Härlig dag!

Vilken härlig dag det ha varit idag :)

Steg upp tidigt imorse, o for på Wilmas avslutning. Hon gick nu ut 6an! Så i höst blir det högstadie. Spännande!
Sen åkte jag med pappa till stan. Var i lägenheten en stund, o sen kom Alex efter mig :) Vi åkte ner på stan, var o åt lunch, gjorde ngra ärenden, o sen satte vi oss i stadshusbacken :) Solade, o åt hennes goda kakor! :D Mums!

Åkte till lägenheten sen, o mamma kom o plocka upp mig. For via mormor o morfar o fixa lite, o sen va ja till företagsbyrån för 2a gången idag -.-

Nu är jag i Bjärström igen. Ska nog börja flytta hem. Men va ska ja sitta hemma o uggla då?

Nu väntar jag på maat. Börjar bli lite hungrig.
Sen ska ja nog ut o åka med mamma o Basil.

Acke gulle har kliat sönder kinden :( Han va helt blodig när vi kom hem.
Så nu måste han få penicillin o grejjer :/

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0