Grattis till mig!

Jaha, Grattis till mig då!
Idag blir jag 21 år! Vilken udda siffra :)

Har haft en underbart rolig kväll med mycket trevligt gäng! Kaisa, Marcus, Niklas och Robert. Tack <3 Mycket skratt har det varit :) Ni är härliga!
Och tack för komplimangerna! Det värmde <3

Jag gillar verkligen inte att jag har så dåligt självförtroende.
En dag kanske jag kan acceptera, eller verkligen förändra ordentligt. Och inte på ett dålig sätt, som det kanske blir nu.

Hur ska jag kunna låta andra acceptera mig och tycka om mig, när jag inte kan göra det själv?
Tror att det är där det största problemet är med mig när det kommer till relationer.
Tänker att jag inte är bra nog för någon så bra och snygg som "han". Hur ska han tycka om mig när jag är så här, och ser ut så här?

Om jag skulle sluta fundera nu.
Och njuta av min födelsedag.
Jag är ihågkommen iallafall! :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0