En kaller en

Var nyss en sväng med Jennifer :) Det där med o tanka är vi inte så bra på ännu ;) haha
Men ett gott skratt förlänger livet!

Nu ska ja ut på en kall med Kaisa :) Förhoppningsvis Niklas och Marcus också!

Alla har vi våra dystra stunder. Jag hade en idag.
Men nu känns det lättare! Tack vare alla fina vänner <3
Vad vore man utan sina otroligt fina vänner som verkligen verkligen bryr sig om en?

Imorgon tänker jag inleda min födelsedag med att åka till gymmet och köra rehabilitering. Fan, det är en vecka sen nu som jag var med Åse. O jag var så sjukt sjukt taggad på att få köra igång. O så kom den här jäkla förkylningen. Skippar cykeln, och kör endast axel. Så jag inte får upp flåset.
Det känns lite konstigt i axeln, tror det är för att ja rört den så mycket som jag borde. Skit..
Det fixar sig!
Vill bara köra igång ordentligt nu!!

Måste klä på mig något nu, så kommer Kaisa efter mig just.

Puss o kram










Bäst <3



Fina vänner <3
(Gamla bilder)

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha bilden ! puss <3

2011-06-23 @ 23:46:59
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0