Duktig axel

Vaknade imorse, med en jätte söt pojke sovandes brevid mig.
Dock en väldigt hårig sådan :p

Steg upp, tog lite av mina kläder o alla hundrafemtio grejjer jag hade där.
For till Medimar och träffade Åse.
Åkte sen till mormor och morfar och lämnade Acke. Såg något väldigt snyggt på vägen dit ;)

Nu är jag i lägenheten. Ha inte varit här sen...24 maj? 23 kanske.
Ser väl ut som...förut :p

Ska se om ja skulle få nått gjort på stan.
Eftersom jag inte kan jobba, så får jag inga pengar. Så måste gå å lämna in massa papper, så kanske jag får nånting lite.
Jag skulle så vilja jobba i sommar! Jobba 15 timmars dagar, 14 dagar i rad, en ledig dag emellan. Hade ju tänkt jobba skitmycket i sommar! För i vinter vill jag utomlands igen. Det är en sak som är säker!
Så så fort jag får börja jobba, måste jag försöka få så mycket som möjligt. Måste klara skolan också..

Ikväll drar jag med min kära bror till Kökar :) Har inte varit där på...flera år! Ha ju jobbat non-stop dom senaste 3 somrarna.
Men det ska bli roligt! :) Han ska fixa med bastun nånting. Och jag tänker klippa gräset :) Har åkgräsklippare, så kanske jag fixar det.

Just det, glömde skriva vad Åse sa. Hon sa att det ser jättebra ut! Jag är rörligare än vad jag trodde.
Så nu ska jag fortsätta med mina rörelser i 1½ vecka till. Det går mer o mer för varje dag! Sen den 15 juni, SKA VI TILL GYMMET! :D YEEEY! Happyface! :D Fasiken, trodde inte det skulle bli så här tidigt! Saknar verkligen att gå till gymmet. I vintras och våras sprang jag ju där så mycket jag bara hann och orkade. Ibland 2 ggr om dagen, 6 dagar i veckan.
Längtar såå tills jag får börja röra mig ordentligt igen! :)
O mitellan, den får jag ha borta mera o mera nu. Men när jag är ute bland folk, och går typ i skog, steniga vägar o så, då måste jag ha den. O när jag blir trött i armen. Vilket jag har märkt, att jag blir väldigt lätt.

Nu ska ja plocka lite grejjer, sen kanske säga häjj åt Alex? :)
Sen ner på lite ärenden.

Puss o kram


Min proffsiga syster och världens bästa häst, som tävlade i poängjakten igår.
En clear round 90 cm, fick rosett!
Poängjakten 80 cm, en felfri, och snygg runda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0