Det värmde <3

Aaw, gud va glad jag blir när man verkligen får höra, och känner, att man är saknad på jobbet :)
Inte bara av kollegorna, utan även av gästerna :)

Från La strada fick jag höra av flera gäster som tyckte jag skulle komma tillbaka, för dom saknade det där leendet dom alltid fick när dom kom in dit. Och hur trevligt bemötande dom alltid fick.
Och på arken. Visst, dom brukar oftast va onyktra, men.. Ändå kommer dom ihåg att dom fått ett leende när dom kommit till garderoben. Och jag blir jätte glad när jag får höra att det verkligen uppskattas :)
Tänk, vad ett vanligt leende kan göra :) Tänk på det!

Fick nyss ett mess av söta Minna, att jag va saknad i garderoben :) Aaw! Saknar faktiskt och stå där! Fast man ibland får i nerverna på alla fyllon. Men ändå. Det har sina ljusa stunder :) Man får se ett och annat ibland också ;)

Hoppas jag får börja jobba när sjukskrivningen är över :) Att den inte behöver förlängas...

Tack Minna! Det där messet förgyllde min kväll :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: lisa

sv; tack :D

2011-06-17 @ 23:39:52
URL: http://laiishaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0