Dålig uppdatering

Idag hade det varit väldigt dålig uppdatering.
Men det har varit kanon väder!!! Då kan man inte sitta inne :)

Steg upp just innan 10, o åkte till Bengt som fixade filtret, och kolla igenom bilen.

Sen for jag hem, packade lite, tvättade, och så åkte jag till Lilla holmen. Där väntade Sanna :) La oss och solade, och sen kom Maria :) Även Tessa och hennes kompis kom dit sen.
Trevligt! Jag doppade mig ända till....fotknölarna :p Det var kallt i vattnet!
Sen gick vi till stan, köpte glass, och sen satt vi på en bänk o prata strunt :) Trevligt!

Efter det for jag hem, satte på mig bikinin igen, och satte mig på balkongen o fortsatte sola :)
Hanna kom hit sen :) <3
Satt på balkongen och stekte lite, och drack varsin breezer.
Sen for vi o handla en sväng, o sen lagade vi paj. Skitgod! :D
Sen städade vi lite också (:
O kollade midsomer.

Nu ska ja just sova.
Ska försöka komma upp i tid imorgon.
12.30 till Åse på gymmet, och 14.00 besiktning.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0