Äntligen fint väder igen

Fasiken va najs väder det har varit idag! :D Äntligen kommer sommarvärmen tillbaka.

Jag sov väldigt länge idag dock. Var lite sliten från helgen tror jag bestämt. Vaknade klockan 3 inatt, och traskade till sängen. Jäkla skön soffa jag har alltså! ;)

Idag har jag varit till gymmet. Kan säga att det inte var så trångt där nej :p haha som max var vi 4 pers där. Skönt, men fan o träna inomhus när det är sånt här kanon väder! Men jag måste så..
Imorgon tänker jag faktiskt inte träna. För imorgon ha dom lovat ännu bättre väder.
+ att jag måste snart bestämma mig hur jag ska göra med gymmet. Om jag ska köpa nå månadskort, eller hur jag ska göra. För nu betalar jag per gång. Blir så dyrt i längden.

Ha varit och bytt filtret till bilen också. För dom gav fel förra gången. Så nu ska vi se om det här passar.

Sen har jag varit till banken och hört varför mitt kort krånglar hela tiden. Ibland kan jag inte ta ut pengar i automaten. Den bara spottar ut kortet. Och idag när jag skulle betala på Bo bil, så tog den inte emot. Och jag hade pengar på kortet! Stod där typ ... 30 min, och det jag fick till svar var att dom inte såg att det skulle ha krånglat. Bara att jag inte haft pengar på kortet några gånger. Men det är ju inte det!! Den accpeterar inte kortet alls ibland. Så där fick jag ju ingen hjälp. Får se nu om det tänker krångla nå mer. Det är lite till och från.

Nåja.

Har varit till Hanna också :) <3 Hon behövde mjöl, så jag var dit med, och så fick jag lite middag! :D Mums!
Har förresten bokat oss två till Kökar på torsdag! :D woho! Dit o fixa lite, klippa och städa bla. Men också massa soooooola :D

Imorgon ska jag sola med Sanna och Maria :)

Va ska man göra ikväll då?? Sitter ute på balkongen nu. Solen har försvunnit här. Men det är skönt o sitta här :) Så glad att jag har balkong!

Puss o kram



Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: visste inte att du hade blogg! Klart jag länkar :)

2011-06-27 @ 20:33:13
URL: http://moseisley.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaaaa, här kommer vi Kökaaaar! hahahahah :D

2011-06-27 @ 22:23:38
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0