ÅM i hoppning

1 år sen jag vann ÅM i hoppning med världens finaste häst :) <3
Wilma får tävla med han den här gången :)
Hoppas ju han kommer hålla för några års tävlan ännu, gulle skrutten min. Han är snart 19½ år gullegubben :)

Och i augusti firar vi 6 år! :')

Nåja. Jag ska o kolla på ÅM iaf. MÅste ge vandringspokalen. Som jag inte graverat... Har helt glömt bort det :O Nå, det ordnar sig väl! :)

Tror ja hoppar på när Wilma o pappa åker förbi här. Hade tänkt åka med Kaisa. Men kanske missar Wilma då! Måste hjälpa o peppa henne! :)

Ikväll då... Jaa.. Filmkväll med Kaisa och ett nyförälskat par kanske ;) njaa.. Låter inte lockande :P Jo o va med Kaisa jo! :)
Vi får väl se :)

Fyfan va varmt jag har!!
Kanske måste klä på mig nu, o sluta skena runt halvnaken. Grannarna börjar kanske bli vana ;) haha

Puss okram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0