Äckliga myggor

Alltså på riktigt?
Det är sjuuukt mycket mygg iår!! Är halvt uppäten nu. Lite bränd, o massa myggbett! Peeerfekt! ;)

Det gick jätte bra när Maria red Basil! :) Såg jätte fint ut. Sen red hennes dotter lite också. O det såg också jätte bra ut :) Hon skulle nog komma redan på söndag igen. Kul! :)
Wilma hoppade Cherokee, o det såg också bra ut! :)
GISSA OM JA VILLE RIDA DÅ!!!?!!! :(
Jag får nog vänta snällt bara....... Blä!

Jaha.. O nu då.
Tvn resten av kvällen, o klia på alla sjuttioelva myggbett :p
Imorgon bitti ska ja skjutsa Wilma på kaninutställning o hoppning o va det nu va.
Sen är det jag o Acke hemma hela dagen :) HOppas på bra väder så vi kan ligga i solen! Eller jag iaf ;)

Har ätit en extra värktablett idag. Har varit mycket i farten, o det känns.

Nu ska ja pussa på Acke gulle som ligger breve mig i soffan :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0