10 saker du inte visste om mig

1. Jag har typ hårfobi. Hittar jag ett hårstrå i maten, har jag väldigt svårt att äta upp. Blir spyfärdig.

2. Skulle egentligen velat att mamma och pappa nästan skulle tvingat mig att öva mera fiol. Vem vet hur bra jag skulle vara nu? Eller så hade jag kanske slutat.

3. Jag älskar att bugga

4. Jag är Facebook- och mobil beroende

5. Jag har dåligt självförtroende

6. Jag har spelat piano i flera år

7. Jag var lite rädd för min häst när jag hade köpt han. Och undrade va fan jag hade köpt. För han var skogstokig! (Nu älskar jag han över allt annat)

8. Skulle vilja träffa Linda Lampenius

9. Vill åka till något fattigt land, barnhem, vill hjälpa utsatta barn. Det skär så i hjärtat att veta att man verkligen kan ha det så dåligt ställt.

10. Gråter till bla lejonkungen, Micke och Molle, Den otroliga vandringen...



Kände bara för att göra en liten lista :)



Världens finaste häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0