-

Inte vet jag riktigt vad jag ska skriva här.

Igår va ja o mamma ut med Basil och vagnen :) O Acke gulle va ju också med såklart.

Idag har det bara varit en sjuk dag... :p
Efter magbesvären släppte, så vart det bra. Magbesvär... Alltså jag tror min mage har börjat stryk av dom starka medicinerna jag äter. Äter bara dom starkaste nu. Men jag får helt sjukt ont i magen! Sånt äckligt magknip! Sku bara vilja lägga mig i fosterställning o skrika. Usch.
Idag ha ja ätit flera av dom som inte är lika starka.
Men istället har jag haft lite ont.

Imorgon ska Wilma tävla. Måste med o hejja :)
Sen...vet jag inte... Lär väl va lite trött antar jag.

Längtar så o få träffa Åse,  fysioterapeuten, på måndag!!

Nu måste ja sova innan jag somnar här i stolen.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0