Vilken kväll!

Ja vilken kväll det blev igår!

Fick jätte god mat, och dricka. Sen bar det av till stadshotellet, där det var MYCKET folk!! :O
Hade jätte trevligt, med trevligt sällskap.
Men lite bravader såklart... Det är en kille, som brukar va till arken ofta. O han tror att vi är "kompisar". Tydligen. Inte en aning om vem människan är!! Bara att han håller på å säger att vi ska träffas o blabla. Men fatta ett nej då?
Igår, började han skälla ut mig. O blev dryg! S lade sig i, och sen måsta han gå innan han kokade över. Han va så jäkla provocerande! Sen när jag skulle gå tog han tag i mig, och det var droppen!
Alltså han typ förföljer mig :s Han vet var jag ha varit..
Fatta ett nej då???!!
Han åkte ut sen, så det blev lugnare.
Men en gång till, sen...
Usch!!

Har umgåtts med Sanna och Xilla idag :) Var rätt död när hon ringde och väckte mig. Men nu har jag piggnat i :)

Sitter på balkongen nu. Ska i duschen sen, hämta Sanna (med hennes automatbil) fan va ja försökte trycka in kopplingen på vägen hem :p haha
Sen blir det trav! :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0