Sol iallafall

Solen hittade fram iallafall, och det blev sjukt varmt! Satt ute en liten stund bara, och blev röd på armarna.

Ser så framemot och se hur alla bilder blev! :D Det blev med hästarna, både ensamma, och med mig och Wilma, sen Acke, båda kaninerna och ena katten tror jag fastna ;) Det va jätte roligt! :)

Sen la jag mig på balkongen en stund. Så jäkla varmt!! Men skönt! :)

For och hjälpte Kaisa lasta sin häst sen. Jag kom dit före, så jag skulle va snäll och gå å hämta han. Haha det måste vart dagens roligaste syn! :p Vento är ju då typ...175? Stor som ett hus iaf... Så bestämde han sig för att inte samarbeta. Han stod där med huvudet "normalt". Han slog inte upp, hade det kanske lite högre bara. O lilla jag stod där o hoppa o försökte få på grimman xD Funkade inte ens med lite mutor... Men jag fick på den till slut ;) hihi

Ha lagat rabarberpaj till efterrätt :) Den va mums!

Nu vet jag inte om vi ska ut o rida eller inte. Wilma började må lite dåligt :s O nej, inte pga min paj :p haha
Annars bär det av till stan. Måste sätta igång en maskin tvätt iaf. Ikväll blir det lugnt! :) Skönt!
Skulle vilja simma, men nä...

Puss o kram



Jag och Silvergrisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0