Sjukt bra helg!

Gårdagen blev liiiiite lugnare för min del. Kändes snäppet bättre imorse :p
Var nästan lite för mycket folk. O jag störde mig mest bara på allt och alla :s
Träffade Miia iaf! :D Haha aldrig setts ute, o nu två gånger på en helg ;)
Den sk. "efterfesten" blev lugn. Låg och skrattade hur länge som helst. En riktigt riktigt trevlig helg! Saknar alla svenskar redan!! Nästa sommar är dom tillbaka igen :) Bra att man har något att se framemot nästa år!
Hoffmaestro tog Åland med storm! Fyfan va bra dom var! Så jäkla härligt drag!

Råkade ta en powernap idag på dagen. Var inte meningen att den skulle bli så lång, men det blidde den visst. Trött? Det är faktiskt bara Rockoff en gång om året!! Och Sommar!

Väntar på att Marielle och Jim ska hämta mig småningom. Blir rockoff ikväll :) Måste ju lyssna på en av sommarens plågor ;) "Vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram..."

Jag ska hålla mig nykter ikväll jag. Försöka iaf :p Är inte alls sugen på nått nu. Jo, mat!!

Ska göra mig klar nu. Att dom inte behöver klaga, som vanligt, att jag är trög ;) hihi

Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0