Ösregn

Fyfan! Vi trotsade regnet. Precis när vi skulle gå ut med hästarna från stallet, så började det ösa ner regn.
Men vi är inga klenisar ;) Vi tänkte att det kommer en liten skur. Ehm.. Det ösregnade heeeela ridturen. Körde ett långt dressyrpass idag. O det regna heeeela tiden. Red först Cherokee, som gick jätte bra på slutet :) Sen bytte vi, så red jag Basil en stund. Han blev riktigt fin på slutet han också :) Finaste hästarna <3

Drack te och bytte kläder när vi kom hem. Kunde hälla ut vatten från skorna :p Fyfan va blött allt var! Fick inte på oss torra kläderna heller. Va som att stiga ur duschen direkt :p
Nå, det var roligt :)

Nu är jag hemma. Stått i duschen nästan en halv timme. Lite frusen.
Börjar bli trött nu. Ska nog slå igång en film, och lägga mig i sängen med en kopp te :)

Imorgon ska jag stiga upp i någorlunda vettig tid. Försöka iaf. Eller måste faktiskt! Kom ju på att det är en sak jag måste göra.. Tusan...

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0