Kan inte sova

Tog av Erica


STEG 1
Namn? Jennifer
Smeknamn? Jeffe
Födelsedatum? 22.06.90
Födelseort? Mariehamn
Ögonfärg? blå
Hårfärg? blont
Längd? 1.53
Skostorlek? 36
Höger- eller vänsterhänt? höger
Stjärntecken? kräfta
STEG 2
Skor som du bar idag? vita tygskor
Målsättning? Fixa rehabiliteringen
Svagheter? Lat :p
STEG 3
Din första tanke när du vaknade idag? Vafaan
När somnar du? Oftast vid 1-2
När du inte kan sova? Blir jag lite irriterad
STEG 4
Pepsi eller Coca Cola? Cola
McDonalds eller Max? Max
Adidas eller Nike? Båda
Lipton Ice Tea eller nestea? Vet inte
Choklad eller vanilj? Båda
STEG 5
Svär du? Tyvärr jo
Sjunger du? Sjunger hellre än bra
Duschar du varje dag? Oftast jo
Röker du? Nej!
Gillar du skolan? Nej
Vill du gifta dig? fNångång jo
Tror du på dig själv? När jag ger mig fan på det
Blir du åksjuk?
Tycker du att du är hälsosam? Jag tänker rätt, men gör fel
Gillar du åska? Inte om jag måste vara ensam
Spelar du något instrument? Jo, fiol och piano. Även lärt mig lite gitarr och saxofon
STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? Allt för mycket
Rökt? Nej
Gått på dejt? Nej
Shoppat?
Ätit en hel ask müsli? nej
Stått på scen? Nej
Skejtat? Hah nä
Bakat? Jo
Nakenbadat? Topless
Färgat håret? Aldrig gjort
Stulit något? En penna :p

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? Jo
Blivit kallad hora? Jo
Blivit nerslagen?

STEG 8
I framtiden..
Hur gammal vill du vara när du gifter dig? 30+
Namn på barn? Felicia, Lova, Tilda, Tindra, Milton, Love
Ditt drömbröllop? Vet inte
Vad vill du bli när du blir gammal? Ja kan nån berätta det för mig?

STEG 9
Hur ska din drömkille vara? Sig själv
Ögonfärg? Svag för bruna
Hårfärg? Inte rött
Långt eller kort hår? Kort
Vikt? Sådär lagom
Klädstil? Det han är bekväm i
Plats för första träffen? Vet inte
Plats för första kyssen? -

STEG 10
Antal CD-skivor du äger? Ingen aning
Antal piercings? Naveln och öronen
Antal tatueringar? ingen
Hur många gånger har du varit med i tidningen? många!
Antal saker jag ångrat: Det är väldigt många

FAVORIT...
Färg? Blå, grå
Plats? Sängen ;) Solstolen
Spel? Ölspelet ;) Nej vet inte
Drog? Cherokee
Film? Vet inte
Djur? Häst
Serie? 2½ män, how I met your mother, Glee
Skor? Joggingskorna är skönast
Internetaktivitet? facebook

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln? Ja
Gnälla? Tyvärr, jo
Skrika? Njä
Sova? ja
Ha ångest? jo
Skada dig själv med flit? nej
Ta mediciner du inte borde ta? nej
Vilja dö?
Drömma mardrömmar? jo
Försöka vara annorlunda?
Klä dig i svart? Jo, det händer
Gå i skolan? Man måste väl det
Röka? nä. Idiotiskt att börja!
Ljuga? Försöker att inte göra det
Hata folk? Nä, försöker att inte
Lita på folk? Nä. Väldigt få jag litar på till 110 %

NÄR...
Åt du senast? några timmar sen
Läste du en bok senast? Vet inte
Var du på konsert senast? Öh.. Rockoff förra året?
Köpte du något senast? Minns inte
Svor du senast? Idag troligen
Sjöng du senast? Idag i bilen
Klagade du senast? idag
Är det sommar? Nu! <3

VEM...
Saknar du? Mamma
Vill du döda? Alla äckliga flygfän
Vill du slå? Jag slåss inte
Rörde dig sist? Vet inte
Vill du kittla? eh
Kramade du sist? -
Vill du träffa? Clare
Skrek du på sist? Vet inte
Vill du vara som? Mig själv
Fick du sms från senast? Hanna
Ringde dig senast? Pappa

HAR DU...
För många vänner? man kan aldrig ha för många
Skadat någon? Lite kanske
Egen dator? aa
Gjort bort dig rejält? jo
Sagt jag älskar dig till någon idag?
Blivit kär i någon på nätet? Börjat prata på nätet, sen träffats, sen blivit kär
Stulit någonting?
Lämnat landet? jo
Rymt hemifrån? njä
Tuttat eld på nått? jo
Gjort något olagligt? jo

HUR...
Går du? Dit näsan pekar
Svarar du i telefonen? Hej, hallå
Fördriver du tiden? Datan
Mycket pengar har du? Ingenting
Tjänar du pengar? Nä, sjukskriven
Ofta diskar du? HATAR o diska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0