Imorgon då?

Vad ska jag göra imorgon?

Borde stiga upp i tid, för jag borde va nånstans just innan 10.. Såg att det är morgonzumba kl 9 imorgon bitti. Men jag har inte prövat något zumba pass ännu. Med axeln alltså. Det är den jag oroar mig lite över. Men tror att det borde va bara o köra snart :) Jag får ju göra så gott som allt, så länge det inte gör ont. Tunga lyft är ju självklart borträknade. Och serveringsjobb..

Om jag stiger upp i tid, så blir det gymmet imorgon. Måste köra rehab övningarna.
Vill ut och jogga också. Har kommit bra igång med det nu :) O det är så skönt o bara få springa.
Bra o ha bra grundkondition! :)

Hoppas det är sol imorgon, för då ska jag sooooola ännu mer! :D

På kvällen är det ridtur med Miia som gäller :) Var prat om utgång, men tror inte jag orkar det.. Ha blitt lite mycket. O På fredag börjar ju Rockoff. Jisses...
Mamma och pappa ska ha gäster hemma. Skulle nog va roligt o bli där med dom, och dricka lite vin ;) men nä! Det slutar nog inte bra det. Får se vad som händer :)

Nu ska jag nog försöka sova, så kanske jag kommer upp i tid.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0