Hur är det möjligt?

Hur kan man älska en häst så otroligt mycket??!
Så fort man ser han, blir man bara så glad i hela kroppen. Har aldrig sett en finare och vackrare häst! Otroligt söt! Man blir så kär så kär! <3
Är det okej att sitta hemma och kolla på gamla filmer och bilder, och börja grina? Av lycka!
Att man är så lyckligt lottad att ha världens finaste häst? Jag blir rörd. Vad vi har lyckats åstadkommit.

Att jag får kämpa arslet av mig varje gång vi ska köra en dressyrträning, det stör mig inte! Jag gillar han som han är. Jag är nöjd med det.

Men det gör ont i magen att tänka på att han redan är 19½ år. Jag blir så nervös så fort det är något litet som inte stämmer. Tänker han dö nu? Tänk om han blir jätte sjuk?
Jag hoppas att han har många många år kvar! Han har inget fel nu (Pepparpeppar) men det är klart man går och tänker på det ibland. Tänk om något händer han? Hela mitt liv skulle rasa samman!

Imorgon tänker jag åka hem och pussa på världens finaste och underbaraste Cherokee II , och fara ut i skogen <3




Kommentarer
Postat av: Jörgen W

Hej.. Du e lycklig du som har ett djur som står så högt i kurs för sin ägare. Ta väl vara på den tid som finns kvar. Inget är för evigt. Ha förståelse för att den dagen kommer då vägar skiljs, även för bästa kompisar !

2011-07-19 @ 09:44:12
URL: http://www.j-wikstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0