Helgen som var

Har haft ännu en lyckad helg, med fina människor! :)

Kommer inte ihåg allt som hänt heller :p Minns inte längre.
O skulle inte orka skriva så långt idag. Börjar bli väldigt trött. Men nått måste jag väl berätta :)

Jag var ut fredag och lördag. I lördags firade vi Marielle som fyllde 21 år :) Så vi var först hos henne, och sen slutade det på arken.
Det hände så mycket ihelgen, att skulle jag börja skriva om allt, skulle jag få sitta några timmar :p haha

Idag vaknade jag, Sanna hade redan åkt. HAHA vilken mening, idag vaknade jag. NÄHÄ? :O
Sorry... Börjar bli trött.... :p
Åkte och solade en stund med min Kaisa till Mariebads stranden :) Mycket trevligt! Jag vågade mig inte i sjön. ALLDELES för kallt!! Hujj!

Ikväll var jag hem till mamma och pappa och åt. Sen for jag och mamma till banan med hästarna. Jag red första dressyrpasset med Cherokee, sen operationen. Så jäkla härligt!!
Han gick fint, men jag är lat och har tappat mycket muskler, så jag bara slarvar... Eller inte slarvar. Jag orkar inte riktigt. Känns nästans som att jag skulle få lite kramp i musklerna. I armmusklerna.
Nå, det blir väl bättre :)
Inga gnälla nu!

Imorgon då. Inga planer!
Ska rida med Miia på kvällen bara :)

Ska fortsätta se filmen nu, och fortsätta va lite småhungrig... Tusan...

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0