Härlig helg

Det har varit en väldigt trevlig helg. Tack alla <3

Igår for jag och Marielle runt hela stan. Typ. Sen la vi oss vid Gröna Udden och solade. Så härligt! Åh va jag älskar sommaren! :D
Sen for jag hem, fixade mig lite, och sen åkte jag efter Sanna. Vi var hos mig en stund, och sen kom Melle efter oss. Åkte till Dinos, åt lite och drack, vidare till Park, och sen hamnade vi på arken.
Det blev lite tjaffs där, som var väldigt onödigt. Men det är lite synd om vissa människor, att dom måste hävda sig då där.
Annars väldigt trevlig kväll :)
Men vart väldigt trött, och började må dåligt. Jag och Sanna var via Select, vänta på taxi över en halvtimme -.- sen fick jag äntligen sova!

Idag har jag varit väldigt trött! Usch.
Träffat Jennifer en sväng. Var och skjutsade Sanna, o vi träffade Kaisa på vägen :) Prata lite strunt.

Kom nyss hem från en joggingtur. Var första ordentliga sen operationen. Kändes helt bra. Nån gång fick jag lite ont. Men det var för att jag svängde för mycket med armen. Så får skylla mig själv....

Vet inte om jag ska träffa Kaisa en sväng ikväll?
Nu tänker jag lägga mig på soffan iaf.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0