Guitar hero

Var hem till mamsen och papsen. Fick middag också :)
For först och pussade på finaste älsklings hästarna <3 O Cherokee var så kelig och gosig <3
Sen har jag och Wilma spelat Guitar hero ikväll. Mamma försökte också, men det blev inte långvarit :p Hon var ingen talang på det...

Nu är jag i stan. Måste hänga tvätt och grejja. Diska undan det lilla som finns. Sen borde jag dammsuga också.

Det är mycket man borde..... :p

Funderar om jag skulle skippa gymmet imorgon, och fara ut och jogga bara. Om jag skulle göra det innan jag åker och klipper mig 11.15.
Oj, det betyder alltså att jag måste stiga upp....tidigt :p Det skulle ju inte skada nånstans!

Sitter och kollar på Lotta på Liseberg nu. Jag vill också spela fiol där! :O Var ett gäng ungdomar som spelade med hon där Ernman, eller vad hon nu heter :p

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0