Godmorgon

Fasiken va trött jag är!
Det är en hund i andra huset som står på balkongen på nätterna, tydligen. O ibland börjar den skälla. Så irriterande! Inge litet skall den har. Måste ha fönstret öppet, för annars dör jag av värmeslag.

Idag ska jag till gymmet, och köra rehab. Känner att idag är en bra dag att åka till gymmet, när det är lite sämre väder :)
Får se sen om det blir en liten joggingtur senare ikväll.
Igår när jag var ut och joggade, så vart jag inte så där helt slut. Visst, det var tungt, men inte så jag vart helt färdig. Och jag var på en bra lång runda.
Bra grundkondition! :)

Ska via AMS också. Hämta papper åt Hanna.

Ska dra iväg nu så jag hinner till AMS efter gymmet! :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0