Duktigt sliten!

Fan vilken galen kväll det vart! :D Sjukt rolig!
Träffade ett gäng skittrevliga svenskar! Så jäkla härliga! :)
Sen blev det nakenbad, mat, och efterfest. En riktigt trevlig och lyckad kväll! :)
Jätte roligt o få träffa Jila igen! :D Så härlig tjej!

Imorse var det kanske inte lika roligt. O en massa gapande karlar! :p

Vid 3 tiden var det dags att åka till Jomala kyrka. Då var jag pigg och glad :) Och bra gick det! Vigseln var kort.
Roligt var det :) Och fint!

Sen åkte jag till Hanna, och där åt jag lite mat med henne och Svante :) Trevligt!
Via S-market, och nu är jag hemma. Väntar på att hon och Maria ska komma hit :) Sanna får jag inte tag på, så hon vet jag inte var är! :O

Det går trögt nu. Är väldigt sliten! Är nog pga för lite sömn. Vet inte riktigt när efterfesten slutade heller :p
Har öppnat en somersby nu iaf.

Skulle borda gå å välja kläder till ikväll.
Det regnade nyss! Hur ska man klä på sig till ikväll? :O Ååh va svårt!

Ha en trevlig kväll alla, så kanske vi ses i vimlet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0