Dålig uppdatering

Men inte så konstigt. DET ÄR SOMMAR! Finns så mycket annat roligt att göra nu, än att sitta vid datorn och skriva massa onödiga inlägg om sitt ointessanta liv :p

Tjaa.. Var ska vi börja då? Idag är det...onsdag.

Helgen som var. En riktigt kanon helg! :) Fredagen var det först middag hos Sanna. Romantisk middag för två ;) hihi Sen var vi till Jomala och gick ut med en hund.
Sen vart det lite förfest och ölspel hos mig :) Sarah, Martin och Tessa kom dit. Mycket trevligt! Lite diskussioner med grannen bara :p
Sen drog vi till arken. O sen kom Sanna och Tessa o sov till mig :) En lyckad kväll!

Lördagen då. Minns inte vad jag gjorde på dagen? Ööh.. Minns faktiskt inte :p
Den kvällen slutade också på arken :) Ännu en trevlig kväll. O jag säger då bara, cirkusartister :p haha
Träffade Julia också!! Sjukt länge sen!! Så det var jätte trevligt :)

Söndagen ringde Wilma o väckte mig tio i tio. Då var det dags o stiga upp, för då var dom på väg till stan. Gick upp och duschade, fixade klart väskan och sen åkte vi till Långnäs, och åkte till Kökar. Sov hela båtresan. Satt uppe o åt 20 minuter kanske. Sen sov jag resterande 2 timmarna.
Hade väldigt trevligt på Kökar! Har jobbat rätt mycket! Städat hela stugan, klippt gräset sjuhundrafemtioelva gånger, städat lite till, krattat och kört bort massa gräs.
Skulle åkt hem idag, men valde att åka hem igår. För jag ville hem och fira Kaisa :) <3 inte alla dagar man fyller 25!

Så igår började jag och Wilma dagen med att kratta gräs o köra bort allt. Passade på att få lite sol på samma gång, så det blev i bikini ;)
Sen gick båten kl 15, så dom skjutsa ner mig till båten. O den resan kändes lååång....
Kaisa väntade på mig i hamnen sen :) Jag körde hennes bil, så hon fick börja dricka ;) Hon fyllde ju faktiskt år! O när hon var så snäll och hämtade mig! <3
Vi stannade vid Lemlands cafe o åt lite, och sen via mig för att hämta grejjer, och vidare sen till henne. Duschade och fixade mig där. Sen kom Ronja över :)
Vi börja dricka lite vin, och sen kom Anette också :) Var på hundjakt där i ett skede också :p
Min snälla bror kom efter oss, och skjutsade oss till Dinos. Där blev det god mat, och dricka. Maria kom även dit. Skrattade så vi fick ont i magen!! Så så trevligt! :)
Sen blev det garden. Och dit kom sen Kaisas och Ronjas svenska kompisar.
En trevlig och lyckad kväll blev det :) Lite irritation, men det hör väl till (:

Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Myst med Lillen, hämtat hästarna och pussat på dom <3
Ska just åka över till Johanssons, för där är Kaisa nu, och hon har med min väska.
Sen fixa lite i stallet, åka och hämta Grållan, och så ska jag ha lite hopplektion :)
OCH GISSA VAD?! GISSA VEM SOM SKA FÅ RIDA IDAG???! Är som ett litet barn på julafton!!!!!!!!!! Fatta hur längesen det var jag satt på en häst???! Minns inte ens själv :p tror det var nått runt 20-22 maj. Det är sjukt längesen!
Happyface! Hoppas det går bra :)

Efter hopplektionen ska jag och Kaisa laga middag. Omg säger jag bara.... Inte kända för att vara bra kockar... :p

Nu ska ja åka efter väskan!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0