Dålig uppdatering

Men jag orkar inte sitta här o skriva :p

Igår red jag Grållan! Gick jätte bra :) Hon var så duktig! Märks att jag inte ridit på flera flera veckor :p Usch. Men det blir ändring på det nu :) O när Rockoff är över, är det back to the normala ^^
Sen tog vi ut Apan också (Asta, Grållans "föl") Hon är fortfarande ett litet föl i mina ögon :p haha
Satt upp på henne, red en bit, några halter, igångsättningar, och några steg trav. HOn var superduktig!! :D Duktig tjej!
Sen for jag ut en liten barbackatur med Ch också.
Var en sväng till Eckerö med mormor och hämtade lite saker.

Morfar är tillbaka på sjukhuset igen, han blev inlagd igen... När ska det bli bra??!

Igår va vi ett gäng ut. Först Dinos, sen rockoff, och en sväng på arken. Trevlig kväll!
Förvirrad

Sen sov Sanna här. Vi överlevde cykelturen hem igår ;) Och även den till fantasia idag :p
Har skjutsat hem henne nu.

Vet inte om Miia tänker åka o rida ikväll, kanske hänger med henne då. Beror på när hon åker. Ikväll blir det helt nyktert! Men jag vill se The ark! Sista spelningarna dom har nu ju!!

Tänker åka till stranden nu, med Jila :)

Puss o kram

bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0